Учнів приваблює новизна
проведення уроків з використанням Інтернет. У класі під час таких уроків
створюється обстановка реального спілкування, вони з бажанням виконують
завдання, виявляють інтерес до досліджуваного матеріалу, в учнів зникає страх
перед комп'ютером. Учні вчаться самостійно працювати з навчальною, довідковою
та іншою літературою з предмета. В учнів з'являється зацікавленість в отриманні
більш високого результату, готовність і бажання виконувати додаткові завдання.
При виконанні практичних дій проявляється самоконтроль.
Можна виділити наступні особливості використання Інтернет-технологій.
ü
Підвищення
продуктивності уроку.
ü
Встановлення
міжпредметних зв’язків.
ü Можливість
організації проектної діяльності учнів із створення навчальних програм під
керівництвом викладачів інформатики та вчителів-предметників.
ü Вчитель,
який створює, або використовує інформаційно-комунікаційні технології, змушений
звертати величезну увагу на логіку подання навчального матеріалу, що позитивним
чином позначається на рівні знань учнів.
Змінюється
відношення до комп’ютера. Учні починають сприймати його як універсальний
інструмент для роботи в будь-якій галузі людської діяльності.