Мій офіційний блог знаходиться за адресою: Блог вчителя інформатики та математики КЗ "Компаніївське НВО"

Рекомендації з використання Інтернет-ресурсів на уроках

Використання комп’ютерних засобів навчання надає більші можливості у поданні навчального матеріалу, вони значно відрізняються від звичних, робота з ними безпосередньо впливає на мотивацію учнів, швидкість сприйняття матеріалу, стомлюваність і, таким чином, на ефективність навчального процесу в цілому.
На етапі підготовки уроків з використанням Інтернет-ресурсів необхідно враховувати наступні моменти:
Ø     психологічні особливості учнів даного класу;
Ø     мету і результати навчання;
Ø вибір найбільш ефективних елементів інформаційно-комунікаційних технологій для вирішення конкретних завдань конкретного уроку.

Вчитель в своїй роботі може використовувати Інтернет з різними цілями:
1. Пошук інформації, необхідної для використання на уроках.
2. Спілкування і співпраця з колегами.
3. Зв’язок з учнями.
4. Публікація необхідних повідомлень, статей і ін.
5. Використання електронних баз вчителя, залучення методичних скарбничок вчителів мережевої спільноти, можливості динамічної незалежної експертизи протягом уроку.
Разом з тим:
1. Не завжди в Інтернеті можна знайти все, що потрібно. Деколи варто просто скористатись підручником, енциклопедією, періодичним виданням.
2. Доцільно використовувати Інтернет для перегляду офіційних маріалів: наказів, навчальних програм, положень про конкурси, тощо.
3. При використанні електронних ресурсів (уроків, підручників, презентацій) потрібно дотримуватись законів про авторське право.
4. Використовуючи знайдені матеріали, необхідно переконатись, що вони є вірогідними і не застарілими.
5. Потрібно вміти правильно зберігати і подавати знайдені матеріали.
6. Необхідно потурбуватись про надійність зберігання знайдених матеріалів.

Під час проведення уроків з використанням Інтернет:
1. Учні повинні відчувати, що вчитель слідкує за їх діями.
2. Учні повинні знати, що вони можуть робити в Інтернеті тільки те, що передбачено планом уроку і вимогами вчителя.
3. Вчитель повинен провести бесіду з учнями щодо безпеки роботи в Інтернеті і про наслідки відвідування заборонених сайтів.
4. Необхідно розробити і роздрукувати правила користування Інтернетом.
5. Бажано встановити спеціальне програмне забезпечення для блокування перегляду учнями заборонених сайтів.
6. Варто ознайомити учнів з правилами пошуку потрібних відомостей, спрямувати їх роботу в потрібне русло, запропонувавши відповідний перелік сайтів.
Знайдені в Інтернет матеріали можна подати різними способами:
1. Роздрукувати веб-сторінки.
2. Зберегти веб-сторінки.
3. Продемонструвати через проектор.

4. Імпортувати текст і графіку в текстовий документ чи презентацію. Тут слід пам’ятати про авторське право.