Ø в професійному педагогічному
співтоваристві спостерігається тенденція до активного використання в рамках
класно-урочної системи інформаційних ресурсів, наявних в Інтернеті;
Øзабезпечується оперативність
поповнення навчального матеріалу новими відомостями;
Ø уроки стають більш цікавими, насиченими, якісними, результативними;
Ø забезпечується об'єктивність і незалежність результатів роботи учня від
думки вчителя, підвищується мотивація до навчання;
Ø стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій, їх проникнення в
усі сфери діяльності людей, впливає на зміст, структуру і форми професійної
діяльності педагога;
Ø одним із завдань початкової і середньої школи на сучасному етапі є
підготовка випускника, збагаченого дослідною, комп’ютерною та інноваційною
культурою, формування якої немислиме без грамотного використання Інтернету;
Ø використання Інтернету
вимагає від педагога якісно нової професійної підготовки як на рівні
навчального предмета, так і на методичному рівні.
Отже, Інтернет – це
інструмент, використання якого дозволяє вчителеві заощадити час при підготовці
до уроків і удосконалити діяльність учнів не тільки в класі, але і вдома. Як і
будь-яким іншим інструментом ним потрібно вміло користуватися.