Мій офіційний блог знаходиться за адресою: Блог вчителя інформатики та математики КЗ "Компаніївське НВО"

Можливості використання Інтернет-ресурсів на різних етапах уроку

Організаційний етап
Зміст: використання карт знань, що дозволяє у графічному вигляді подати план заняття, основні ідеї, поняття, що вивчатимуться.
Мета: підготувати учнів до роботи на уроці.
Умови досягнення позитивних результатів: доброзичливий настрій вчителя і учнів; швидке включення класу в робочий ритм; забезпечення повної готовності класу та обладнання до роботи.

Перевірка домашнього завдання
Зміст: демонстрація правильного виконання для завдань, які викликають труднощі (можуть бути підготовлені учнями), онлайнове тестування, демонстрація і аналіз домашніх завдань, надісланих на електронну скриньку вчителя.
Мета: виявити рівень знань учнів за виконаним домашнім завданням.
Умови досягнення позитивних результатів: виявлення факту виконання домашнього завдання у всього класу; усунення типових помилок; виявлення причин невиконання домашнього завдання окремими учнями.

Актуалізація опорних знань і вмінь
Зміст: виконання завдань з робочого зошита, відповіді учнів на запитання з використанням блогу і чату.
Мета: формувати недостаючі в учнів знання, згадати необхідні опорні знання і способи дій.
Умови досягнення позитивних результатів: формування дидактичної мети разом з учнями; використання різних прийомів організації діяльності учнів для досягнення мети.

Формування нових знань і навичок
Зміст: використання сервісів зберігання мультимедійних ресурсів, вікі-ресурсів, соціальних мереж, геосервісів. Організація роботи у групах, спрямованої на пошук матеріалів з теми за допомогою сервісів зберігання закладок, паралельна творчість учнів.
Мета: демонстрація нового навчального матеріалу.
Умови досягнення позитивних результатів: застосування різних способів активізації розумової діяльності учнів, включення їх в пошукову роботу, в самоорганізацію навчання, систематизація нових знань.

Застосування знань і вмінь
Зміст: виконання завдань з робочого зошита, створення учнями творчих робіт у вікі-середовищах, розміщення у блогах результатів діяльності школярів над заданою темою для подальшої організації спілкування та обговорення проблемних питань, використання карт знань, за допомогою яких можна підсумувати здобуті відомості, структурувати знання, продемонструвати концепції та діаграми.
Мета: виконання тренувальних завдань.
Умови досягнення позитивних результатів: використання різних способів закріплення знань; вміння учнів впізнавати і співвідносити факти з поняттями, правилами та ідеями.

Контроль рівня засвоєння знань
Зміст: онлайнове тестування, організація опитування з використанням чату чи форуму, перевірка завдань учнів, надісланих на електрону скриньку вчителя чи розміщених на сайті. Спільна рефлексія.
Мета: організація контролю і самоконтролю.

Умови досягнення позитивних результатів: використання різних способів контролю і самоконтролю знань учнів; рецензування робіт учнів з зазначенням позитивних моментів і недоліків у знаннях.